Umbrella

Jag & kidsen nostalgitrippar hejvilt, Nyss var det TLC och nu är vi framme vid Rihannas storhetstid sommaren 07. Sjukt mysigt faktiskt, vi är sjuka hela högen nu. Inte ens den stackars gravida blir förskonad dessa basilusker och odjur som flyger runt i luften och letar sig in i friska kroppar för att förpesta bärarens tillvaro, men fördelen med barn som är sjuka är att de oftast är mer lätthanterliga, de orkar liksom inte trotsa och bråka på samma sätt som då de är friska... Nackdelen är att man själv är minst lika trött som ungarna.

Anyway, idag dolde jag skickligt min förkylning och for till skolan för min första lektion. Eftersom jag har mina stunder och en jävla tur så gjorde jag ett prov bara sådär i förbifarten och fick godkänt, feels good. ska plugga rätt mycket hemma så jag blir klar med kursen fortare, Annars slutar den 3veckor innan BF. och jag skulle inte bli förvånad om jag redan har en bebis då.

Nånå, nu räcker det. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0