Mylf - För provocerande för familjesajterna

Det var mycket länge sedan jag fick ett inlägg raderat från någon sida. Men helt nyss fick jag en häpnadsväckande upptäckt då moderatorn plockat bort mitt inlägg där jag enbart ifrågasatte hur fan bruden bakom trådstarten tänkte när hon skriver nedvärderande om "Unga mammor med dyslexi och som lever på soc"

En stor skara unga mammor lever på soc, och säkerligen en ung skara mammor har även dyslexi. men enligt då den här tjejen så ska man inte ha barn om så är fallet. och då är alltså mitt ifrågasättande av det hon skrivit det som är provocerande? med handen på hjärtat satt jag mest och garvade då jag läste hennes inlägg, för jag kunde verkligen inte tro att tjejen var seriös. Det var hon tydligen. Helt sinnessjukt

Snart ska jag & River masa oss mot hans skola som två trötta maskar som simmat för länge i en regnig gräsmatta, därefter ska jag promenera vidare till Angelina och hänga med Freja hela dagen. kan slå vad om att min sköna Angelina kommer vara sminkad, snygg och iaf ge intrycket av att vara pigg... medan jag ser ut som de dåliga exempel på INNAN bilderna i de flashiga reklamerna för smink, hår och hud produkter.

Lätt vätskefylld och osminkad, luktar förmodligen illa också egentligen (har drömt om förlossning och svettats hela natten i tortyr) men tack & lov finns det parfymer som iaf ger en illusion av att lukta gott,så länge man inte blir alltför intim.

Äh, får duscha innan Sammy penetrerar min kropp med bläck ikväll.
Jag saknar John
Jävla gnäll. Det går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0