Idag är en bra dag.

Jag är verkligen otroligt dålig på det här med att sova, när jag väl kommit in i mina vardagsrutiner så har jag en klocka inställd i huvudet. River sov hos farmor igår och John hängde med Leo då föräldramötet gällande parkskolans nedläggning som väntat drog ut på tiden. Eftersom Leo går dagis och således inte har skolplikt som sin äldre bror såg jag fram emot en lite senare morgon innan han skulle lämnas, så blev det inte. Klockan 06.00 slog jag upp mina ögon och kunde omöjligt somna om, så Leo hamnade på dagis vanlig tid ialla fall.

På vägen dit passade vi på att lämna in namnlistor mot nedläggningen på fritids, hjälpte en kvinna som ramlade ut från trappsteget på vägen och kände mig som en bra människa redan innan klockan hunnit slå 08.00 på morgonen. Idag ser ut att bara bli en hemmadag med städning och vila innan kidsen ska hämtas.

Nu inväntar jag Aden, han har lovat våldgästning såhär på morgonkvisten.

Kommentarer
Postat av: bella

har du bilddagboken? :)

2009-09-24 @ 00:59:58
Postat av: Martina

Nej, tyvärr inte :/ får se om jag kanske återskaffar det vid senare tillfälle. Nu har jag ju inte ens en egen kamera för min gjorde någon form av tonårsrevolt och måste på rehab ett tag.. men jag säger till ifall jag skaffar igen :)

2009-09-25 @ 13:00:34
URL: http://mylf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0