Cant take my eyes of you

Jag är kär idag, det är soft som fan. Lauren hill med den gamla dängan sätter en extra guldkant på tillvaron. För när det gäller kärlek kan man ofta inte säga allting själv, speciellt inte jag som är värdelös på att sätta ord på mina känslor. Så vi klipper och klistrar istället


Youre just too good to be true.
Cant take my eyes off you.
Youd be like heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived.
And I thank God Im alive.
Youre just too good to be true.
Cant take my eyes off you.

I need you baby, and if its quite all right,
I need you baby to warm a lonely night.
I love you baby. trust in me when I say its ok
Oh pretty baby, dont let me down I pray.
Oh pretty baby, now that I found you, stay.
And let me love you,
Oh baby let me love you, oh baby....


Men en sak kan jag säga säkert.
Det är en ära att få bära och föda vår dotter. En perfekt avbild av en perfekt kombination som resulterar i
en perfekt kärlek. Lots of love baby



fotot är med största sannolikhet taget av Tobias Pedersen. Men jag har ingen aning egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0