Skön jävla kväll

John är och ser fotboll med Tobbe, Leo har farit till Ray för sin pappavecka och River the man sover hos sin bästis inatt. Förmodligen kommer han komma hem imorgon och endast diskutera pokemon kort, tydligen har han i sitt senaste paket med kort fått tag i DEN BÄSTA POKEMON AV ALLA POKEMON! DEN ÄR SKITSTARK OCH KAN KNOSA EN 150!!!

Mirja, myra, lillasyster ligger och snusar ovanligt snällt och har gjort det tillräckligt länge för att jag hunnit ta itu med diskberget och bordet (Låt mig höra ett Hallelulja) Den lilla damen har nämligen fått för sig att hon är någon form av utväxt på mammas kropp och att världen rasar samman om man inte ligger helahela tiden på mamma och snusar.. :)

Linn är i stan, så både hon och Aden var förbi en snabbis idag. Det var mysigt.. Kul att umgås med dom igen samtidigt, senast var någongång i sommras som jag hade äran att hänga med dom at the same time.

Anyway, jag är i alla fall på ovanligt gott humör just i skrivande stund.. Dagen började med ett humör som var riktigt jobbigt för mig och resterande familj, jag blir så sjukt grinig om jag blir väckt på fel sätt och det sätt jag vaknade upp på idag kunde inte vara mer fel. Nu ska jag iaf passa på att ta pojkarnas rum lite medan lilltjejen sover. Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0