Hittade ingen rubrik

Jag finner ingen passande rubrik för jag har egentligen ingenting speciellt att skriva om, så jag tänkte göra ett försök att bara skriva och se vad jag kommer in på, och därefter skaffa mig en rubrik.
Jag antar att man skulle kunna kalla det ett tappert försök att döda tid. Ungarna sover allihopa och John är förhoppningsvis på ingående snart, fast man vet aldrig med honom då han är inne på sina "skapa historia" projekt... Å andra sidan så har jag honom någorlunda säkrad eftersom jag har hans laptop, således kan han inte försöka smyga ned i studion utan att bli upptäckt i alla fall =)

Jag har märkt att både min och Johns nivå på humor har sjunkit drastiskt, vi ligger bokstavligt talat nere på dagisstadiet. Kiss, bajs och härmande är hysteriskt roligt. kan bero på att vi knappt umgås med någon över 125cm numera, angelina puman var förbi en sväng idag och jag har väl en vag plan på att ta småttingarna till henne imorgon. River ska hänga med mummi & vaari i helgen, så efter att han skickats till skolan imorgon är det bara Leo och Mirja hemma.

Igår var vi och tvättade hos raymond, eftersom min fantastiska hyresvärd fortfarande inte lyckats fixa tvättmaskinerna (Imorgon är det 6dagar som maskinerna varit upptäckt trasiga...) han hade iaf sin söta finska flicka hos sig, och hon var verkligen söt.. Något att hänga i julgranen så att säga :)
Auli var förbi också en sväng så Jenni fick prata av sig lite finska.

äääh... helt ovesäntligt inlägg, jag måste börja med teman. Ingen rubrik hittade jag heller.
Tips till folket
1: Hångla mer, det är mysigt
2: Se på Lyxfällan, helt plötsligt tycker man att den egna ekonomin fan är bra


Mirja är snygg och hänger hos Auli


Jenni & Raymond ser sjukt klämkäcka ut. Notera Raymonds tröja hans grrlie gav honom i present =)


Idag hängde Mirja hos gudmor Angelina... Mina favorittjejer i hela världen faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0