Tissar för allmänheten

Halvt misslyckat  besök på Hanssons för mig och Angelina, jag var redan på ett hemskt humör som genast triggade igång min härliga huvudvärk igen så när vi väl skulle packa ihop bebis, handväskor och gud vet allt en kvinna bör bära med sig så hör jag tanten i det fullsmockade bordet brevid börja jollra fånigt om vbilken fin bebis jag har. Jo, jag vet.. Hon är gudomlig, inget större nyhetsvärde i det. Så säger den söta lilla tanten "åssååå en liten tissetår på det här så sover man så gott sen jååå" och alla i bordet brevid ler saligt

Helt normalt... eller?
Jag själv bara gapadfe, där satt en främmande tant och pratade helt ogenerat om mina bröst som om det lika gärna hade kunnat vara hennes egna. Vad gör man? Ska jag kontra mot henne och säga "ååh vilken söt gammal dam, hur länge sen är det dina små tissar torkade ut då?"

Nej fyfan, bete er människor
Klappa inte gravidmagar, det ligger en människa där inuti - OCH DET ÄR EN KVINNAS KROPP DU KLADDAR PÅ
Diskutera inte andras tissar - tänk om jag tillhört den stackars skara kvinnor som inte  kan amma.

Det är i all välmening osv... Men lite hyffs  är väl inte så mycket begärt?


Ursäkta alla fantastiska stavfel , jag "tissade"

Kommentarer
Postat av: Hahaha, vad härligt kommenterat :D

2009-11-08 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0