Huvudvärk

Varenda dag i princip sedan Mirja föddes har jag haft en jävla huvudvärk, nacken är ju rätt färdig sedan länge och under förlossningen minns jag att jag på slutet vid krystvärkarna framförallt mest gnällde på att jag hade ont i nacken, mer än jag faktiskt klagade på förlossningssmärtorna. Så kanske sträckte jag mig under förlossningen ytterligare och att det ger mig huvudvärk? Sjukt jobbigt är det iaf

Idag har varit en oerhört lugn dag, vi har mest degat och sett TV, pojkarna kom hem idag och har skött sig hittils exemplariskt. Leo sover redan och River badar nu innan nattningen och Mirja... gör som hon alltid gör och bara äter :) förra veckan hade hon gått upp ett halvt kilo :) säger ju att jag har grädde i tuttarna!

John lagade lax till middag, sjukt gott var det. Enda negativa idag är att min plånbok är spårlöst försvunnen, det och huvudvärken då.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0