Ytterligare en kväll i östrogenets tecken

I love me Julie. Utan henne & hennes omsorger hade jag förmodligen fått ett hysteriskt anfall och gjort något otroligt drastiskt och säkerligen ohälsosamt (Det faktum att mitt jävla rökande, eller snarare ickerökande gått helt åt jävla helvete är ett säkert tecken på att alla onda profetior om mitt liv i skrivande stund med all garanti kommer att uppfyllas) '
Nå, svårt att känna hat till världen när man har ett paket daimglass framför sig med en enda sked till en enda människa - Mig. Jagälskar henne. Jag skulle kunna föda hennes barn för den här glassbyttan.
Jag har fått rehabilitera mig med godis, cocacola, saft, och nu glass.

Kvällens fråga är, kan man bli förstoppad så att detta på något sätt hindrar en mans två olika hjärnhalvor från att kommunicera? För känslan jag får av min beundrare är att han fan inte kan vara annat än just förstoppad.

Sista samtalet (Av tre under en halvtimma) gick det till såhär
"Får jag bjuda dig på disco?"
"nej, jag är med min väninna & hennes dotter. Jag ska inte ut ikväll"
"...Varför`?"
(Orkade inte svara. så otroligt korkad fråga - förstoppad. tyvärr fortsatte han)
"Men imorgon då?"
"Då ska jag ut med min POJKVÄNS bror & några till"
"Din... pojkväns bror? Varför?"
"För att min P-O-J-K-V-Ä-N är i Gran Canaria, han kommer hem vilken dag som helst"
Han blev sur. Jävla idiot. Förstoppad.

Andra gången jag fick ett smärre fall av aggressivitet orkar jag inte ens gå in på, men det var min heliga ko som allting handlade om och mina beskyddarhormoner över honom gjorde en Monster truck show i det bruna köket.
Nu kom dock sms om att allt var löst, jag behöver inte vara arg över det längre. Bra, ett bekymmer mindre.

(Glasspaus)
Lodjuret ringde "Du har ju varit förbannad i en vecka, chilla lite"
Inte helt sant men inte helt osant heller, av någon anledning så har vi mest haft kontakt när det varit något litet bekymmer som växt sig till ett gigantiskt berg (Tänk Himalaya) eller bara ett allmänt anfall av östrogenigt hormonellt utbrott.
Stackaren, Senast igår fick jag höra min exmans skrockande "Oj oj, jag måste verkligen gratulera honom"

Jag brukar faktiskt inte vara riktigt såhär spattig i vanliga fall, det handlar om en lättare medicinsk avgifning. Det går över.

Nå, gjorde ett deprimerande test på internet. 29% chans för mig & lodjuret. Skitkul.
Så nu ska me Julie spå vår framtid i tarotkort. Jag är sjukt nervös. Tänk om det bara blir döda ekorrar och typ gråtande träd. Men enligt våra stjärntecken så ser det ljust ut.

Shit, överdos av östrogen. Jag saknar honom verkligen.

En annan människa som iof alltid bör uppskattas ska hyllas extra idag. Grattis till licensen Broh! Jag är sjukt stolt över dig. Jag önskar dig lycka och jag är jävligt glad för din skull!! Tack för allt genom åren. Youre the shit!


00.50
Udda kort, men trotkorten visade positivt & stämde nog lite för bra med hur vi faktiskt är.
Jag kan sova lugnt inatt. Jag blir lite rädd för trolldomar & sånt, men glad när det faktiskt kommer ut något vettigt.

jag ska inte överanalysera. Det ska bli mitt nya mantra.
Shit. 6timmar till jag ska upp. jag borde sova. Varför gör jag inte det? Måste sluta med mina spontana sova-överallt-på-fel-tider övningar. Dåligt mönster.

01.08
Diskution under fläkten (Me Julie hade spått sin sjukt deprimerande framtid.
Julie "Den hängde eremiten, fan vad deprimerande" (Drog ett långt demostrativt bloss)
Jag "Du måste gifta dig med spjuvern"
Julie "Då kanske jag inte blir en ensam eremit i alla fall"
Tystnad
Jag "Jag hade eremitkräftor när jag var liten, en åt upp de andra, så vi hade en tjock eremitkräfta till slut istället för typ sju"
Julie "Han kanske hinner äta upp mig innan han hänger mig"

Jag nämnde inget då om det faktum att den sista tjocka eremitkräften frös ihjäl när jag lämnade balkongdörren öppen en dag. Det hade varit för deprimerande, eller en brutal hämnd ifall spjuvern i fråga faktiskt skulle hänga henne.
Me Julie, stackars ensamma eremit. Nu konstaterade korten att hon i förebyggande syfte skulle vara tvungen att bita i det sura äpplet innan hon faktiskt blev hängd.

Sjukt deprimerande. Jag hatar tarotkort. Vilket skit
(men jag måste hålla fast vid de positiva korten för mig & lodjuret, det kanske bara funkar på vissa.)


Kommentarer
Postat av: love och spjuvern

vi tyckte att denna östrogen-seans verkade något främmande och skrämmande,men det blir nog bra

2009-03-07 @ 08:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0