Pon the replay

Pon the replay and Huvud axlar knä & tå folks!
Kvällen seer ut att fortsätta i musikens tecken, så fort modern/mormodern lämnat dörren stänger vi fort ned Nordman och lever rövare på Youtube, Äldsta sonen kör en fantastisk uppsättning av Huvud, axlar, knä & tå och man kan inte annat än finna honom sjukt söt när han trasslar in ramsan & motoriken, roligt tills man försöker sjä'lv & inser att hans försök faktiskt var bättre.

Vi tar det hela från igårkväll, Jag nattade lillgossen och såg på Lets Dance med lyckobubbel i bröstet. när sedan Magnus & Annika vann så började jag gråta av Annikas lyckliga reaktion, ringde min kossa och grinade en skvätt, när hon förstod att det "bara" handlade om Lets Dance finalen blev hon sur som fan och sa något om att hon just bråkat med sin flickvän, hennes röst lät väldigt såhär "Ditt jävla fanskap sluta vara så respektlös och sluta ring för fan" Det gjorde mig såklart trotsig så jag surade ihop på henne. Men hon använde omvänd psykologi och började prata bebisgull med mig så jag gick och la mig, fortfarande glad.

Strax vid 04 plingade det på dörren, jag skyndade mig att öppna och förhindra eventuella små barn att sömndrucket kliva upp ur sängen, det sistnämnda hände tack & lov inte. Min karl kom hem från krogen med en statoilpåse, plockade in hans grejjer och la honom i sängen. han omnade rätt fort för att sedan på morgonen vara helt omöjlig att få kontakt med, det roligaste var dock när jag vid ett av alla väckningsförsök kröp ned under täckeet och klappade snällt på honom, men när jag började pussa honom i nacken fick jag minsann svar på tal "Lägg av! Jag har faktiskt tjej"
Jag tvingade mig mycket skickligt från att inte bryta ut i ett hysteriskt skratt, strök honom på huvudet och sa "Hon måste verkligen vara glad" skakade på huvudet och gick därifrån för att fortsätta pyssla på med sonen.

När min mamma, äldsta son, lillasyster plus jag & yngsta sonen invaderade lägenheten efter att bilen med fantastiska rökeffekter ala Ph Ljud& ljus från huven motat oss tillbaka till hemmets trygga vrå, så kapitulerade mannen och lät sig kliva upp. han är ändå sjukt rolig, från att ha gått från ett stadie av icke kontaktbarhet så vcar han plötsligt lika galen som ungarna och om jag ska vara ärlig vet jag inte vem som lekte mest. Men synen av att se dom tillsammans dansande, hoppandes, och brottandes i vardagsrummet under skratt & lyckliga tjut, det är sådant som värmer i hjärtat och lämnar en känsla av glädje i maggropen.

När bilen lagt av med sin revoultion så for vi och handlade, tre kids, två kvinnor och sex matpåsar, riktigt drömläge. Men vi fixade biffen galant men när vi till slut var hemma @ mamas house så var jag minst sagt grinig, lågt blodsocker och sjukt trött. Så jag har ätit, sovit och fortsatt äta, nu är jag gladare och peppar med musik.
Om ynka 10 minuter ska lillprinsen i säng. Sedan är det bara 2 more to go, sedan ska jag nog fortsätta lösa världsmysterium.

Tisdag är mitt sluta röka datum, då ska jag vara fri från nikotionets klor. Önska mig lycka till vaffan.


Jag saknar den här tjockisen nedan =(
(Jag & en av mina bröder, våren -07. I en källare någonstans..)


Men den här bruden ka nman ju inte få för mycket av, Jag under gårdagen. Vilken pingla alltså.


Kommentarer
Postat av: Anna J

Det är bra att du ska sluta röka. Tror på dig, vännen.

2009-03-28 @ 21:36:50
Postat av: Gummibollen

Saknar er ^^ Och jag håller tummarna för dig att ditt sluta röka kommer att fungera utan att snika av min karl ;P Löv ya Pözz

2009-03-29 @ 15:23:06
Postat av: Mylf

Men... hela min & din mans relation går ju ut på att ta cigg av varandra... Vi kommer inte vara vänner längre om jag slutar röka =/

2009-03-30 @ 19:55:51
URL: http://mylf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0