Kaniner, Grädde, sexiga sms på en torsdagkväll

dagen som började i total katastrof och misär av förlorade hästar & diverse andra saker som fick jorden att rasa samman så blev jag till slut räddad av den fantastiska gummibollen, stegen tog oss till kvinnan-medkroppen & nu sitter jag med hennes lilla laptop i hennes kök med bajsbruna sjukt snygga tapeter.
Nog beskrivet av omgivningen & låt oss komma till sak. Direkt vi kom innanför dörren började jag klä av mig kläderna, av någon anledning så slutar det alltid så. Min fantastiska kropp till kvinna har liksom den effekten, ganska fort fick gummibollen syn på ett par kaninöron som visade sig härstamma från göteborg, Strategiskt utplacerad på bordet var även en burk med sprutgrädde. Hela dagen var räddad, två redanmammor & en blivande mamma en torsdagkväll i nykterhetens tecken kan bara sluta på ett sätt med sådan rekvisita. Totalt sammanbrott i ett töcken av kaninöron och vispgrädde plus en kamera, illaluktande armesockar & mitt spontana flåsande i örat på kroppkvinnan (måste hitta ett nytt namn åt henne. Det får bli Mistress från&med nu)

Självklart var jag tvungen att informera mitt Lodjur långtbortåthelvete om våra förehavanden, Så han inte skulle tro det handlade om otrohet eller liknande, Totalt misslyckande. Han ligger nu & är övertygad om att vi har haft hett lesbiskt sex.
Efter några heta sms så blev det lite för brutalt från min sida kanske, med spänning väntade vi på ett svar. Svaret dröjde, jag funderade om jag gått över någon magisk gräns i männens mystik (dom säger att kvinnor är besvärliga liksom. pah!)
Jag "Han kanske blev generad"
Mistress "Eller så runkar han"

Svaret kom till slut, det var bra. Han vann den omgången med en smidig vändning.Om han dessutom hann med att dra en handfralla, ruska tuppen liksom däremellan så blir jag bara mer imponerad av mitt lodjurs överlevnadsinstinkt. Jag tror ändå han är ganska glad att han befinner sig på ett avstånd så långt att han verkligen inte kan agera på något sätt i de stora frågor som kretsar oss kvinnor emellan en kväll som denna.

På lördag ska min mistress vara hårmodell, jag ska agera hennes personliga manager och vifta med vispgrädde så hon slappnar av på catwalken. I värsta fall får jag ta på kaninöronen också, då kommer hon fixa allt galant av bara farten.
För som ni kommer se av bilderna nedan, kan man inte annat än bli avslappnad som efter en orgasm när man ser det sensuella lugn som vi sjukt fräscha kvinnor utstrålar idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0