Jag blir smittad.

Här sitter jag hemma hos Julie och känner hur det lägger sig svettningar & bakterier på min kropp, de tror att dom har en dödlig infektion av magsjuka. eller så är det jag som helt enkelt intalar mig det. Nu är hennes man sympatigravid (hade ju funkat om det vore så att Julie var gravid, vilket hon inte är) men det känns bra att omge mig med likasinnade hypokondriker. Idag har jag faktiskt inte satt någon diagnos på mitt sinnestillstånd, så en dödlig släng av magsjuka kan ju alltid vara något. Skönt att inte ha cancer en dag i alla fall.

Jag förstår däremot inte riktigt vad det är för fel på mig, varje gång jag tänker att nu ska jag fan i mig ta en sovmorgon, så slutar det alltid med att jag vaknar tidigt ialla fall & är jättepigg. Julie börjar tröttna på mitt hysteriska plingande på dörren och överglada humör på förmiddagarna när hon själv mer är i det tillståndet att hon vill krypa under en mossig sten någonstans ute i vildmarken och för alltid stanna där.

jag är sjukt peppad idag, jag känner att nu är det min tur. Jag ska till skolan på ett tag och försöka göra ett nytt försök att ta tag i mitt liv. Jag saknar de fjantiga plastmuggarna med blaskigt kaffe för fem spänn & skvaller under rökpauserna som alltid blir för många än vad de borde vara. Dessutom drömde jag att jag vart avstängd från min samhällsklass,jag tar det som ett tecken på att jag faktiskt måste skärpa mig nu. Sommaren ser ljus ut i alla fall, då verkar det som att jag faktiskt har jobb.
Lodjuret med hockeyrumpan sov hos mig inatt, det kändes sjukt bra. Jag blir alltid på bra humör när jag somnat på ett fint sätt, Hans axel är perfekt formad för min kind.

Jag känner att jag saknar min pappa rätt mycket, börjar bli dags att ta tag i den människan också. Jag vill sitta ned med honom och punkt för punkt förklara vad som händer i mitt liv och höra på hans kloka ord. Min pappa är en av de absolut mest intelligenta människorna i världen, och hans intelligens till trots så är han dessutom en orolig fader. Och det är de oroliga fadersnerverna jag vill stilla lite.

Shit vad jävla gott det hade varit med pizza, en stor fet pizza med svullen botten och ett lager av ost, skinka och andra spännande saker.
Jag tappade tråden, jag hade tänkt skriva något helt annat från början.
jag ska fortsätta bli smittad av magsjuka nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0