Hipp hipp Horaaa

Efter att ha läst Julies mogna kommentarer på bloggen i kombination med att min man idag fyller hedersvärda 26år i livet, fann jag rubriken mycket passande. Lägg även märke till alla tre A i rad på varandra. Jag tänker mig att detta ska sägas med en knyckande rörelse med handleden ala Ricky Lake style! Annars är det inte det minsta häftigt.

nej men allvarligt, det är det här som jag hatar med internet. Människor har verkligen för mycket fritid, eller för lite uppfostran (Egentligen är jag emot barnaga men vissa kanske ändå fått för lite smisk som barn?) förmodligen är de helt enkelt felvaggade eller har någon allvarlig retardstörning. Och är man retard så är det ju socialt accepterat att kalla folk för horaaa. Men för att sätta någon slags punkt för det hela så 1: Julie är visserligen jobbigt snygg, hon har en kropp to die for med tanke på att hon fött en fantastiskt söt dotter, därav förstår jag den kvinnliga svartsjukan
2: det finns inte så bra bordellmamas i sverige att man kan ha en lägenhet som hennes & dessutom kunna betala hyra varje månad 3: Hon har en för snygg garderob för att få inkomst via prostitution

Men, jag undrar en sak rent allmänt såhär när vi ändå är inne på kvinnornas mystik och svartsjuka, Om en karl ligger med flertalet brudar så är det helt ok. Och då vill alla brudar ligga med densamme man. Men om en tjej tar för sig och ligger med folk så är hon äcklig, ett luder och har hela alphabetet i könssjukdomar.

Jag tror, personligen att kvinnor tänker på sex minst lika mycket som män. Och det är faktiskt jävligt vettigt anser jag, för sex är ett lika naturligt behov för människan som att äta, sova, bajsa & kissa. Jag älskar sex och har alltid stått för det. Sex är fantastiskt och ett fint sätt att uttrycka känslor för den man tycker om. Eller i singelperioder ett bra sätt att hålla humöret på topp. Jag tillhör givetvis de tjejer som en gång i tiden blev kallad hora, ve dig flicka lilla. Du får minsann inte gilla sex! Sådant är för män. Knip ihop benen och tindra med ögonen.
haha vaffan, det har aldrig varit min grej.

Ha sex folks, ligg med varandra så länge ni kan och njut. Unna era väninnor och systrar i världen bra sex utan att kalla dem för hora. Horor får betalt, De flesta knullar gratis.

Också slutligen, Grattis min snygga karl. :*

Kommentarer
Postat av: Gummibollen

Fan vad bra blogginlägg idag :D

Du har så rätt så :D

2009-03-30 @ 13:28:11
Postat av: Anna J

Bra inlägg, helt rätt!

2009-03-30 @ 16:37:10
URL: http://vildkathan.bloggagratis.se
Postat av: -----??

hahahahaha julie är inte alls snygg det är du som är snygg julie ser ut som en kille hahaa

2009-03-30 @ 18:53:21
Postat av: Mylf

Nu satte du ju mig lite på pottkanten -----??, Alla kvinnor älskar komplimanger & jag är inget undantag. Så tack så mycket för att du tycker jag är snygg, hemskt snällt av dig. Men om Julie ser ut som en kille? Jag vet inte riktigt, våra åsikter går isär rätt mycket där. Hon är fantastiskt snygg och har en karisma som får gud att skämmas. Hade hon sett ut som en kille hade jag inte tvekat på att ingå ett homosexuellt förhållande med henne (och jag är faktiskt inte särskilt gay någonstans) Och hade hon nekat mig, hade jag fortsatt till the end of time.

2009-03-30 @ 19:51:21
URL: http://mylf.blogg.se/
Postat av: -----??

Är inte fint ha kort hår.Men var snäll och säg åt din kompis julie att inte förnedra min kompis så är jag väldigt tacksam.

2009-03-30 @ 20:54:38
Postat av: -----??

Tjejer ska ha långt hår inte kort.Är tacksam om du säger åt din kompis julie att inte förnedra min kompis.

2009-03-30 @ 20:56:21
Postat av: Muu

men alltså mylfgylf.

hur skulle det bli ett homosexuellt förhållande om julie är en man?

JÄTTEKONSTIGT.

ville bara påpeka.

----?? phett namn

2009-03-31 @ 09:28:14
URL: http://bensryd.blogg.se/
Postat av: Mylf

Svårt att veta vem hon inte ska förnedra när jag inte vet vem din kompis är? Om du berättar vem det handlar om är nog allt mycket lättare att hantera. Jag tror inte det är hennes mening att göra någon ledsen avsiktligt.

2009-03-31 @ 13:09:02
Postat av: ...?

Min kompis är kort med glasögon så brukar vara på tc säg åt din kompis julie eller vad hon heter att hon slutar förendra min kompis och säga att hon är kort hon är lika mycke värd som er.

2009-03-31 @ 13:45:21
Postat av: Gummibollen

----?? Du anser att din kompis blir förnedrad av Julie, men jag anser att det är du som förnedrar med dina inlägg om Julies utseende och att du tycker att hon är en hora... Väx upp och se efter ditt eget sätt mot Julie.



Förlåt min underbara sockerkaka, jag kunde verkligen inte hålla käft. Du får smiska mig sen. Pöss

2009-03-31 @ 17:08:08
Postat av: ,,

Gummibollen vem satte en krona i dej??

2009-03-31 @ 19:37:31
Postat av: Mylf

Nu är det såhär, att jag vet vilket tillfälle det är som hon av någon anledning kände sig kränkt av, och jag kan garantera att det absolut inte på något sätt var Julies mening. Sedan svarar du som hennes vän genom att kalla henne för Hora, och att hon ser ut som en man? Allvarligt, ser du själv logiken i det hela? Min blogg är en blogg, inget jävla chattforum för personliga åsikter. Har din kompis problem med Julie så ta det då med henne öga för öga istället för att sitta och ösa skit över ngon på internet (och dessutom utan någon vttig anledning) det är inte direkt så att man kan ta dig på allvar när du skriver saker som man förväntar sig komma från någon fjortonåring på lunarstorm. Lägg ner nu och ta det med henne vid tillfälle istället. Det kallas att mogna. Lycka till på resan.

2009-03-31 @ 19:43:42
Postat av: Julie

Ojojoj..Nivån känns högre när man hämtar Freja på dagis och ser barn i varje hörn som sitter och käkar snö. på nått sätt känner jag mig dock skyldig till att yttra mig..



De är jättesynd att din kompis tagit illa upp för att jag sagt TILL HENNE (märk skillnaden mellan att nämna det till någon och anonymt sitta och snacka skit om någon)att hon är kort. Jag är 1,70..hade du eller någon annan (vilket inte är ovanligt) sagt att jag är lång, hade jag mäst troligt INTE sagt att den personen var en ful hora. De skulle jag vilja kalla att överdriva aningen.



De är nästan lite roligt att du faktiskt tror att jag lägger ner min energi från mitt liv till att sitta och förnerda en människa som jag knappt vet vem de är. "säg åt din kompis julie att inte förnedra min kompis så är jag väldigt tacksam". Detta påstående låter som att de är något jag gjort mer än en gång, och kanske till och med gör dagligen? Vill inte hastigt och lustigt plocka ner dig från ditt lilla drömmoln där uppe där hela världen kretsar kring dig, men jag har faktiskt mer till liv än så.

Mitt råd till din kompis är att jobba lite på sitt självförtroende, för springer man omkring och tar varenda påstående som en förnedring så kommer man mäst troligt vara ganska djupt deprimerad snart. Vad gäller dig så förvärrar du bara situationen genom att uppmärksamma alla om det och på en 14årings nivå dra till dig uppmärksamheten som inte bara gör att du, utan faktiskt även får dina vänner att framstå som otroligt korkade. Man behöver visseligen inte spegla sina vänner, men hade någon av mina betett sig så som du så hade jag i alla fall börjat fundera på hur mycket har vi egentligen gemensamt. De va roligt att vara 14, men man får inse att åren går..

2009-03-31 @ 19:52:11
Postat av: Anonym

ok horan jag förstår dej

2009-03-31 @ 20:15:33
Postat av: Mylf

Nu var det väl ändå stora ord du tar i munnen lilla vännen? gå inte över gränsen nu. ett ord till och du kommer få svara på det här, och det blir inte över internet

2009-03-31 @ 20:52:02
Postat av: MUUU

MJAU!!!

CATFIIIIIIIGHT!!!

jag är seriöst och de nada annat.

Idomin på mina läppar lalalalalalala

eller på min tatuering lalalalala

(tänk idas sommarvisa melodin)

tudelu!

2009-04-01 @ 13:14:45
URL: http://bensryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0