Hästen fick vänta en gång till.

Igår pratade jag med en gammal arbetskamrat till mig, hon tyckte jag ska rehabilitera mig från mitt ex & hans bravader bland hästdynga & varma mular som blåser snor på utsträckta händer. Jag sa "Ring mig imorgon, klart jag kommer"

Dessvärre så var min natt rätt förstörd, först dog min nyvunna lycka när Scarface vägrade fungera, Alltså var min filmtittar plan för natten helt körd. Jag ville gråta men såg Csi och fick en sjuk olustig känsla i kroppen när jag sög ur apelsinsaft i samma stund som Grissom sög ut var från ett infekterat sår. 
Därefter la jag mig faktiskt och sov, helt okej tid att somna på ändå, jag hade förmodligen orkat med hästar & rehabilitering om det inte vore för att min i vanliga fall rätt älskade somaliska hustomte ringde strax vid 02.30 och kvittrade glatt "kom ner och rök jag är utanför din port"

Jävla idiot. Jävla,Jävla idiot
"Vadfan jag sover ju för helvete!"
"Jag hör det, men kom ner i alla fall."
"Jag sover, är du helt jävla störd?"

Han tog inte mitt morrande på allvar, utan skrattade åt mig.

Jag kom inte på något lämpligt straff just då. Men nu idag är allting självklart.
Hans nya namn kommer vara ABEN.
Kanske Apen på en bra dag, men det är jävligt tveksamt.
Han sabbade min dejt med hästen.

När hästkvinnan ringde så kollade jag ut genom fönstret, tänkte hur kallt det var på golvet och hur ännu kallare det säkert var bland hästarna & deras bajs, så jag avböjde en aning skamset. Det är nämligen andra gången nu.


Nu ska jag se vad min exman har i sitt skafferi. Jag är hungrig som fan,.

Nedan kommer ytterligare några inte helt inkompetenta bloggare, Kan vara värt att kolla på.

http://www.finest.se/userBlog/?uid=31080
- Fantastiskt bara, läs den

angelinafredriksson.blogg.se
 - Hon ser på svenska dokusåpeprogram, men det är enda nackdelen. I övrigt är hon en grym tjej
Bodens egna Sex&The city Samantha

http://metakognitation.blogg.se/
- Han gillar djupa teorier och svåra ord. Kan vara rätt långdraget men jag känner skyldigheten att länka till honom
som exfru & mamma till hans barn

Bjuder på lite gamla godingar i bildväg idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men din ko vägrar du länka till. snällt. fredligt. kärleksfull.

nu ska jag lägga mig på E4an.

2009-03-05 @ 12:51:10
Postat av: Mylfen

BRA ! Det är det jag väntat på.

Din blogg är så jävla deprimerande att jag inte vill läsa den längre. Så då vill jag inte heller länka till den.

2009-03-05 @ 16:43:47
URL: http://mylf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0