Grisljud & wresling

Efter att jag varit hemma hos gummibollen igår så föflyttade vi oss till Konsum för att råna min mamma på pengar via exmakens magiska kort. Mat inhandlades och jag upptäckte på vägen hem ett nytt fenomen, Konsumvalkar. Konsumvalkar är när det är sjukt kallt ute och man bär tunga matpåsar utan att släppa taget på hela vägen för man längtar så innerligt efter värmen & tryggheten.  När jag väl släppte påsarna på golvet i köket så hade jag fått brutala valkar i händerna, sådant man kan förvänta sig hos en man som arbetat hela sitt liv i skogen, alternativt en grym gumma i en stuga med 10 barn& 30barnbarn som handtvättat deras pissiga blöjor hela sitt liv.

Tack & lov försvann valkarna fort genom att man enkelt gned handflatorna mot varandra, ag drog vidare mot sandenområdet där Lodjuret gömt sig i en liten lya, jag kröp tacksamt ned under ett fluffigt täcke och höll på att somna direkt på hans arm. Det tyckte han var otrevligt så han drog mig i öronen och petade mig i armhålorna så fort jag diskret försökte sluta mina ögon. Han är dödligt sjuk och har mest bara ont hela tiden (Vilket självklart betyder att min sexuella frustration inte är mycket mindre än vad den var tidigare, men jag kan inte ha på mitt samvete att han dör under tiden vi ligger emd varandra. Sjukt jobbigt att förklara sig för polis, släkt & vänner)
- Hur var det här då?
- Joo... det var ju skönt tills...
- Tills vaddå? Lägg av med de där krokodiltårarna tjejen. Säg sanningen, dödade du din man
- Nej vi bara... det var inte meningen...
- Inte meningen men du dödade honom alltså?
- JAG VILLE BARA HA SEX
- Fast du visste att detta kunde innebära livsfara för honom? Jag har hört nog, ta in henne grabbar!

Jag ser det framför mig, och jag är inte sugen på att sitta inne i en massa år för att jag dödat karln med sex.
Alltså är jag tillbaka på ruta ett igen, jag måste lära mig konsten med Onani. Anyway, vi hade vårt första gräl igår över en glassbytta. Som alla män så är han rätt grinig när han är sjuk, och jag är rätt glupsk och åt upp en rätt stor delav den glass som jag egentligen köpt åt honom.
Vi såg en film och jag gjorde ett spontant grisljud när jag skulle lägga mig till rätta, vilket han tyckte var hysteriskt kul (Jag börjar undra om han int håller på att bli lite sinnessjuk där i den lilla lägenheten) så han skrattade i alla fall så han höll på att dö av smärta, jag behöver alltså inte ens ligga med honom utan egentligen bara nöffa lite grann om jag skulle få för mig att ha ihjäl honom. Sedan avr det ytterligare något slags ångestljud i filmen, ett sånt där suckande ljud från botten av en människas mörkaste själ som han också fann otroligt roligt. Min lilla stackare... han håller verkligen på att bli knäpp.
Det avr i alla fall väldigt mysigt, Jag skulle ha kunnat ligga där brevid honom många timmar till om det intevoreför detaljen att barnen ändå måste hem från skola & dagis.
Kvällsrutinerna gick ovanligt bra, kidsen var märkligt snälla. Äldsta sonen tog givetvis igen det på morgonen istället genom att högljutt protestera och göra lidande grimaser när han skulle upp ur sängen.
Men på vägen till skolan hade vi en fantastiskt intelligent diskution
"Mamma, har du tänkt på att vi människor faktiskt kan välja päls?"
"Ööh... hur menar du nu?"
"Jamen, vi är ju nakna hela tiden. Och kläderna är ju liksom våran päls. Tänk stackars djuren kan inte välja lika mycket vilken päls de ska ha utan för nöja sig med att byta päls kanske bara två gånger"
"Haha, ja... stackarna. Tänk att bara kunna byta byxor eller kallingar en gång om åren"
"Men mamma! Det hade bara varit äckligt" (Hysteriskt skratt från oss båda som fick lillebror att skeptiskt vrida bak huvudet & blänga på oss under den fluffiga mössans kant.

Nu sitter jag hemma hos exmaken och lyssnar på musik, ser på när han studerar & ska snart börja gå mot stan för att göra viktiga saker som en god moder. Direkt jag kom in i hans lägenhet sparkade jag av mig skorna, gick in i köket, slet upp skafferidörren och deklaerade att jag faktiskt är en hob & måste ha en andra frukost. Det blev bara kex & två gigantiska glas choklad.

Nu är jag mest bara sjukt trött och vill sova, men samvetet säger att jag borde ta disken där hemma innan jag går vidare mot stan.
Funderar på att hysteriskt plinga på hos Julie också, har inte sett min skönhet sedan i förrgår. Det är ju inte accepterbart.






Julie: "Vad fan är en digital opera?"
Jag "Opera på brännskiva?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0