Fortsättningen på Onani.

Mina onani bekymmer tycks ha fått världen att öppna sina ögon för det faktum att alla människor inte uppskattar det som torde vara självklart. Jag har fått många kreativa tankar & förslag på hur jag ska kunna förgylla mina ensamma dagar. vad alla dock är överens om är att jag måste sluta tänka "men jag kissar ju där"

Strax efter att jag skrivit nedanstående inlägg hos min fantastiska kvinna som håller vikten trots att hon bor dörr i dörr med Bodens bästa kiosk så dundrade nästa kvinna in med bebis under armen och tog diskborsten i den andra. Tre tjejer & två småbarn, givetvis blev det bara prat om onani, skor, kläder, sex & män i allmänhet. Jag hade lite svårt att formulera min osäkerhet gällande hela onani grejjen inför denna söta bakelse med bebis & diskborste. Vi gick nämligen skolan tillsammans och efter det har vi bara träffats 4korta gånger (sedan högstadiet alltså)
två gånger i fyllan (varav en jag lackade på en fruktansvärt ful nazist som jag gett onda ögat sedan vi var pyttisar) alltså, inte den charmigaste sidan av mig. För visst har vi alla våra dåliga sidor, mina dåliga sidor syns bara bland dåliga människor. I övrigt är jag bara perfekt. Den första nyktra gången var på Hanssons med mina vilda banditer till söner, hennes lilla pirat till bebis, en gravid kvinna & såklart kvinnan-med-kroppen-trots-kiosken
Nåväl, vi var överens om att alla killar inte behövde vara snygga för att man kan ligga med dom. Och det är ju då inte bara sympatiskäl utan att det faktiskt är lite charmigt när dom ser lite retarded ut. Tror det väcker kvinnans moderkänslor och förklarar i alla fall en hel del gällande mitt senaste 9månaders förhållande. För det kan bara vara den här "Nej men lilla vännen, det blir nog bra" moderskänslorna. Att vara retard är ok. Det är alla spädbarn.
Shit, vet inte vad jag skulle komma fram till.
Ah. Kiosk-kropp-trots-allt kvinnan gav mig tips på duschen, att mysa lite med sådär. Det tog lång tid innan jag fattade att det inte var själva slangen hon pratade om utan själva strålen. Det verkade ju ganska vettigt ändå, sedan kom nästa fråga "Vad ska man tänka på?" Och sedan gick samtalet vidare till hur mycket bättre mjukporr är än porr där man bara ser guppande rövar och in & ut bankande på ett köttigt sår.

Min ömma spansktalande moster skrev till mig igår & hyllade min blogg, tyckte att jag kanske skulle ägna mig åt att skriva böcker. Det hade varit schysst, kan se mig med en fruktburk, en back cocacola zero och ett tangentbord. Men jag hoppas att hon får behålla den tanken efter de nu två kommande inläggen därefter. Men min moster är en väldigt fri själ så att säga. En konstnär, alltså måste hon tycka att sex & onani är bra (Annars lär jag väl märka den dag jag inte blir bjuden på jordgubbar och socker under sommardagarna hos mormor&morfar)

Bilderna som kommer läggas upp är dedikerade till kvinnan-med-kroppen, tagna i ett sanslöst anfall av att skita östrogen med min högt vördade gummiboll.
Nästa gång jag duschar, får jag duscha hos dig?     (Lägg särskilt märke till armens extravadderade sockar)Hur ska jag kunna tänka på ett lodjur när det var ingen annan än du som gav mig helt nya insikter om onanins mysterier?
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0