En plan! ! ! ! ! ! !

Den 4: de maj fyller jag hela 24 år gammal.
Detta skall firas med pompa & ståt, och vad är inte bättre än att då använda sig av... Disneytema!!!
dagen börjas med för släkt & familj på dagtid, när mörkret fallit & barnen sover tryggt i sina små sängar, så
tar disneyfigurerna till flaskan. Me Julie har bokat rollen som Tingeling & Jag kommer såklart att vara den ljuva Jasmine från Aladdin, (Jag känner att jag måste banta lite grann innan Julie syr upp mina kläder. Annars finns ju diskret tejp om inte annat.

Nedan kommer inspirationsbilder till din egna karaktär på den fantastiska festen. Välj favorit och sy dina kläder!
Det här kommer bli kung

  

Spjuvern, du får komma... vi vill se dig som mowgli. Det är inget krav men ett önskemål.

Kommentarer
Postat av: spjuvern

klart jag måste komma. mowgli... det skulle väl innebära att jag skulle få rida på ett stort kattdjur? jasmine... jag har inte så mkt koll på dessa karaktärer. men utrymme för att banta har du ju knappast

2009-03-11 @ 18:56:13
Postat av: Gummibollen

Bantar du så kommer jag att banka en hel del vett i dig med en stor bubbaklubba Morrar och tittar skarpt på min sockerkaka

2009-03-11 @ 19:51:19
Postat av: Anonym

Åh, Ariel från lilla sjöjungfrun :P

2009-03-11 @ 22:06:21
Postat av: Jenny



Jag kommer ihåg när du fyllde sjutton :) Aslänge sedan!

Det låter som ett roligt festtema, och jag är säker på att du blir skitsnygg som Jasmine ;)

2009-03-12 @ 03:41:33
URL: http://xhakhal.blogspot.com/
Postat av: Sanna

får jag också komma?

2009-03-20 @ 19:21:05
URL: http://tequeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0