Djurrättsaktivister

VI RÄDDAR KYCKLINGARNA GENOM ATT RISKERA ATT EN MASSA VUXNA OCH BARN SKÄR UPP HALSEN OCH KANSKE DÖR. FÖR DET ÄR ETT BRA SÄTT ATT FÅ FRAM SIN KAMP!

Jag blir så jävla less, för helvete. vad fan tänker folk med?
och förutom dessa aktivister så Bodens stads bilister, allvarligt? Vilket cornflakes paket hittade dom sitt körkort i? Denhär veckan har jag varit nära att bli påkörd 3ggr på väg från dagis för att någon idiot har haft så bråttom hem till frugans mat att personen i fråga faktiskt tycker att risken att köra över någon är värt det.

Det finns så mycket idioti i våran värld, så mycket idioti att jag skulle kunna skriva en hel jävla bok om det. fast jag skulle förmodligen inte bli klar innan jag dog (och enligt ett test på internet ska jag bli mördad som 94åring, så det är ett tag kvar)

men, jag är på bra humör. Bara förbannad på människor som gillar att stoppa glas i likrester.
Jag ser fram emot dagen då det är lugnt att äta kyckling igen, jag ska äta så mycket kyckling att det inte finns samtidigt som jag ska fortsätta peka finger åt idiotiska bilister.

Peace

Kommentarer
Postat av: Anna J

Nu sitter man här med den sortens kyckling och undrar om man vågar äta den eller om det finns glas i den här också och hur mycket man måste stycka den för att vara säker. Håller med dig, dom är idioter!

2009-03-27 @ 21:38:15
Postat av: Mylf

Folk har fan för mycket fritid och får lite hjärnkapacitet. Jag säger ät den inte alls, enda fördelen med kycklinggrejjen är att du får pengarna tillbaka oavsett om du har kvitto eller inte. Ta inga risker du nyblivna mamma, men när kyccklingfanatikerna har insett att en kyckling faktiskt bara är en kyckling & sjukt gott till ris & currysås, Så ärr kyckling tills du spyr och därefter lite till.

2009-03-28 @ 14:02:19
URL: http://mylf.blogg.se/
Postat av: Papi

Alltså, visst aktivism för all del, men sätt hellre en kula i skallen på Reinfeldt det skulle ju hjälpa en massa människor och djur utan att skada någon skyldig.

Puss från oss.

PS. sonen sa Marx i går :P ..hä sko börjes i tid, så vi läser tidningen DS.

2009-03-31 @ 12:20:54
URL: http://metakognitation.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0