Bloggen som säger allt...

Idag vid lunchtid gden omtalade gick Mylfens presstaleskvinna Julie ut i ett officiellt utlåtande till Media. Hon demeterar starkt att Mylfens avsikt var att hänga ut någon människa men poängterar att detta gjordes visst självmant i alla fall. Hon tillägger även att det inte är så att Mylfen varken skickat blommor eller knackat på någons dörr och således sökt kontakt med någon som inte skulle vilja ha med henne att göra. Mylfen är en person som hellre håller sig med vänner än med sådana som enbart är ute efter att skada henne, hennes familj eller ovannämnda vänner. Således avslutar hon med att Mylfen i sin godhet tar bort det omtalade inlägget i sin storhet som människa.

Presskonferansen avslutades med att Julie räckte upp två välmålade naglar i ett fredstecken för att stärka sina ord.

12.21

Åh gode gud vad jag hatar den här dagen
jag har inte sovit mer än på sin höjd fyra timmar & det var med en bitter smak i munnen som jag lämnade den sovande mannen med de fantastiska långa benen och hockeyrumpan under mina täcken som trasslat in sig i lakanen i en fantastisk kombination av grylliga färger. Återigen slås jag av tanken att jag fan måste köpa enhetliga påslakan. Eller i alla fall ett överkast så jag kan täcka över skiten.

Nu är Julie med barn & hundra karlar redo att ta över staden tillsammans med mig, Så älskade högt vördade latte. Håll i hatten för nu kommer jag,

15.13
Jag är en mycket lycklig bloggare, lycklig för att min fantastiska statistik (som jag nämnde i första inlägget där jag poängterande bloggandets egentliga anledning) skjutit i höjden, samt nöjd över det faktum att jag nu som en god människa som visserligen inte har gått klart skolan på långa vägar, ändå har möjligheten att lära en av mina anonyma läsare något så fantastiskt som - Mannens anatomi -
Först för att återupprepa mig själv - mannen med de långa benen och hockeyrumpan - Således tillhör benen och hockeyrumpan samma människa, nämligen han som även är kallad mannen & Lodjuret.
(jag förstår att det är förvirrande med alla dessa karlar i mitt liv, sedan är det skillnad på mina karlar och min man)
I alla fall, här kommer en bild som bör studeras noga



Detta är bilden av kroppen på en man, man ser att benen & rumpan hör till samma kropp, och således samma människa. Jag förutsätter att min anonyma läsare antagligen har slarvat då han eller hon läste vad jag skrev men jag hoppas att min förklaring gör allt lite lättare att hantera, jag tycker inte om att förvirra mina läsare och leda in dom på sidospår. Männen som oftast är omskrivna i min blogg är

Exmaken - precis vad det låter som. Min exman samt pappa till min yngsta son
pappa - även det precis vad det låter som. Min pappa (far, fader. Jag säger inte farsa för det låter sjukt ohyfsat)
Spjuvern - Han som äter sushi från andra människors tallrikar och är i största allmänhet en gåta och ett mysterium för världen. Även en mycket kompetent bloggare som inte alltid tycks ha livet på sin sida.
Don West - han fick det namnet nu. Det är alltså Julies man
Lodjuret - Även kallad hockeyrumpan, mannen med de långa benen eller mannen
Spene - precis även det vad det låter som, en spene i mitt liv. Han bor i en liten kula bortåt holmen och vi umgås inte särskilt mycket men kan inte riktigt alla dagar stå för vårat inbillade hat mot varandra. Vår relation är lika bipolär som jag ungefär.
Yngsta sonen  - Min yngsta son
Äldsta sonen - Min äldsta son
Övriga eventuella män som dyker upp på bloggen kan i sinom tid få namn och förklaringar allt eftersom tiden går.


Så nu får vi hoppas att min man med de långa benen och hockeyrumpan i framtiden får behålla sina kroppsdelar i samma säng, utan att någon tror att jag är otrogen mot honom med hans egna hockeyrumpa.

Nu ska jag hälla i mig apelsinjuice och hämta lillklimpen (Förlåt, YNGSTA SONEN) på dagis.

Jag tror jag har överdoserat latte idag btw. Det borde finnas någon gräns för vad som är ett lagligt intag för en kvinna i min ålder.

Kommentarer
Postat av: anonym

vad tycker mannen om att hockyrumpan sover hos dej?

2009-03-20 @ 13:17:34
Postat av: Gummibollen

Har "Anonym" tappat läskunskapen?? Den ända mannen i Mylfens liv är ju mannen med hockeyrumpan :) Sen har hon ju sia underbara söner ^^ Stå på Dig min underbara sockerkaka det kommer att lösa sig allt i sinom tid ^^ och vi står här för dig ^^

2009-03-20 @ 14:45:43
Postat av: spjuvern

katten på bilden (på min blogg) som liknade din katt tror jag är sussis kompis föräldrars katt. kan återkomma med detaljer senare. fan...är det en av mina mest framstående egenskaper att jag inte skulle ha livet på min sida? jag måste få reda på sen mer exakt vad det är som inte verkar så strålande positivt.

Postat av: jag igen

lodjurets hockeyrumpa kanske behöver en egen blogg förresten

2009-03-20 @ 17:12:08
Postat av: anonym

Lodjuret och hockeyrumpa är det utläningen som är kär i dej eller? blir förvirrad

2009-03-20 @ 19:36:42
Postat av: Gummibollen

Alltså "Anonym" verkar ju HELT tappat läs- och förståelsekunskaperna någonstans i bortre voggoslombien eller liknande... Mitt förslag till dig "Anonym" är att testa det där med att skrolla ner och läsa fler blogginlägg och kolla bilder som är upplagda, där kan du få svaret på dina enorma frågor...

2009-03-21 @ 16:36:30
Postat av: ---

pratar inte med dej gummibollen.

2009-03-21 @ 17:51:13
Postat av: Gummibollen

HAHAHAHA Kom inte med så enormt dumma kommentarer på denna underbara blogg då och ställ inte frågor som lätt går att läsa sig till i bloggen :D Ägarinnan av bloggen vet allt jag skriver och godkänner dessutom det jag skriver :D Så se det lika mycket som svar från henne som från mig :D

2009-03-22 @ 01:03:56
Postat av: ---

martina är Lodjuret och hockeyrumpa är det utläningen som är kär i dej eller? blir förvirrad

2009-03-22 @ 13:41:39
Postat av: Julie

Va roligt, värsta chatten här på bloggen :) ser att gummibollen skyddar dig mot förvirrade anonymer :) puss på dig!!

2009-03-22 @ 15:47:19
Postat av: Gummibollen

Hej "Anonym" Nu sitter jag med Mylfen i telefon och hon hälsar så mycket och säger - NEJ lodjuret/hockeyrumpan och beundraren är INTE samma person alls. Det är två helt olika människor. Lodjuret/hockeyrumpan är Mylfens pojkvän och beundraren är en helt annan människa som inte finns med som något annat i Mylfens liv. Hoppas du kan godta detta svar. Mvh Mylfen genom Gummibollen.

2009-03-22 @ 16:56:47
Postat av: spjuvern

Det värsta är att "anonym" eller "---" säkert i själva verket är tobbe som inte alls har hängt med i alla nya smeknamn och begrepp. Lät så förvirrat att jag nästan började tro att det inte kunde vara någon annan än han.

Postat av: innebandyrumpan

bara för att få skriva något.

SEX

2009-03-24 @ 15:28:26
URL: http://bensryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0