Bakom de hormonella kvinnorna

bakom oss hormonella amazonkvinnor står en lugn man,
en famn att luta sig mot, en man som ger oss mat och i sin tysthet undrar vart fan man kan få tag i lite valium, En man som suckar, skakar på huvudet i smyg men fortsätter att bara vara där. snäll, förstående och lätt tillrättavisande.

Min karl börjar sakta lära sig taktiken med hur man får mig snäll, lättaste vägen till mitt hjärta är genom magen. Egentligen ska det väl vara tvärtom men det är en myt. Idag hyllar jag lite extra min man, gummibollens karl & Julies Don West.

Det krävs en riktig man för att orka med en riktig kvinna.

Idag har varit en aktiv dag, jag har gjort bort saker jag skjutit på galet länge och i förbifarten lovat min somaliske hustomte att jag ska göra ngelska nationella provet med honom imorgon, Hur nu det ska sluta det förblir ett mysterium skrivet i någon avlägsen stjärna. Men jag har inte mycket att förlora med tanke på att man kan räkna på fingrarna hur många engelska lektioner jag medverkat på den här terminen. Pinsamt men sant.

Sedan ska jag & min morbrors broder och således morgondagns riddare åka på en mindre trevlig utflykt och därefter ska jag ta ut eventuella aggressioner med att städa mannens studio skinande ren. Det ska lukta citron och kärlek all ovah.
Lätt besviken och med ett styng av smärta konstaterar jag att spjuvern den jäveln befinner sig i samma stad som jag men att han inte har gjort ett enda försök att höra av sig. Det blir spöstraff och sträckbänk, men det gillar han nog. den lille jäveln.

Nu ska jag fortsätta njuta av sällskapet av min karl och se någon meningslös film, lämpligt nog ringde gummibollen nu.

peace folks

Kommentarer
Postat av: Gummibollen

Helt klart att jag kan tajma in mina underbara telefonsamtal perfekt ;P Underbart vackert det du skrivit om våra män det är verkligen dom som förtjänar en enorm eloge för att dom lyckas bolla mellan enorma hormonsvängningar och sina egna vardagssysslor :) Våra män är en riktiga vardagshjältar som klarar av oss amazonkvinnor :)



Stor eloge till männen i våra liv :D

2009-03-31 @ 21:40:19
Postat av: spjuvern

det har varit lite kaotiskt och inte så mkt tillgång till telefon. men idag kanske? hemma hos sebbe vid domus just nu. han sover som en oskyldigt barn och kommer nog länge så göra. ska börja röra mig härifrån så fort det värsta illamåendet och risigheten lagt sig

2009-04-01 @ 09:45:38
URL: http://www.finest.se/userBlog/?uid=3108
Postat av: spjuvern

jag vill inte ha spöstraff och sträckbänk förresten, känns som jag för närvarande redan befinner mig i den

2009-04-01 @ 09:51:44
Postat av: Angelina

söt är du! =) sorry att jag varit så osocial idAG..man kan inte alltid ligga på topp :) imorgon så tycker jag vi drar en kaffe på hanssons.

2009-04-01 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0