Ray goes 26

Grattis Raymond, 26år att stoltsera med i livet.
Tack för alla år hittils och alla kommande. Keep it real.

@svea, styvfar är här och så även Linn. River är ute på gården och härjar med sin kompis samuel och Leo är mest bara nöjd att vara hemma hos pappa. jag är löjligt kär idag, kär i min fina man, mina fina barn & mina fina vänner. Allmänt bara jävligt harmonisk men fruktansvärt trött. Jag är nöjd med mitt liv.

Pengar rullar in som de ska, det går bra nu. Jag kan titulera mig: Inte beroende av soc
alltså en nästan socialt accepterad människa om än jag bara lever strax över existensmimimum så är jag nöjdare än en ko på grönbete.

Peace!
(Lite raymond kort genom tiderna, bara för att jävlas lite)














Big papa Ray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0