Freja and Martina PWNS YOUR ASS

Hanging with mah grrl Freja. Angelina vet inte vad hon gett sig in på när hon lämnat oss ensamma i sin lägga, hon sitter där på sitt universitet och tror att allt är frid och fröjd. mwahahahahaaaaaaaaaa (långt eko som studsar mot kalla, mörka och döda väggar)

 

 

  

Magen ja, vi är ju då egentligen rent tekniskt sett tre tjejer i lägenheten nu, det är lite coolt sådär.
Men det känns som om magen krymper och växer inåt, blir det fler barn för mig & John ska fan han vara gravid nästa gång. Det här är vidrigt, oavsett hur positivt jag försöker tänka. Fine, fine det är mysigt ibland och så.. men jagär sjukt less... vansinnigt less. När jag gör min inte alltför smickrande uppstigning ur sängen på morgnarna går tankarna direkt till klassikern Rädda Willy.


(jag vill snosa på min bebis nu)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0