vad gör kvinnorna när solen kommer fram?

Bodensarna tar av sig sina vinterjackor och joggingskorna byts inom kort ut från vinterkängor och så snart den mesta skiten lagt sig kommer med skräckblandad förtjusning foppatofflorna tillbaka.
Jag sitter hemma hos gummibollen som nu är rätt färdigbakad på magen, den 22/4 är bebisen beräknad att komma ut så det behövs väl ingen vidare beskrivning på det faktum att hon nu börjar vara riktigt stor och less på att vara gravid. Mysigt är det i alla fall, tanken på att det snart kommer en liten bebis.

själv har jag efter en fantastisk rundtur  fram&tillbaka genom stan plus en stor latte på hanssons, suttit med en Ikea katalog och drömt om bättre tider i alla fall rent ekonomiskt. Tänk att få inreda ett helt hem med bara Ikea.

Eftersom jag redan slutfört dagens första uppgifter så återstår nu att fara hem på ett tag, ta mig i kragen och ta disken för att sedan tvätta mellan klockan 19-23 ikväll. Inte alltför rolig tid för tvättning men jag älskar min lilla tvättstuga som känns som att man är hemma hos teskedsgumman. Allt är pyttigt och sött.

Solen skiner och man kan ju faktiskt fundera över varför jag sitter och bloggar, speciellt eftersom gummibollens man spelar någon form av fruktansvärt trance. jag trodde inte folk gjorde det längre-

När jag för någon dag sedan fyllde i tatueringen av Spyrodraken som äldsta sonen ritat upp på mig så sa den käre sammy "Att vara hemma hos dig och Raymond är som att vara tillbaka på nittiotalet"  Mitt kupanfynd med svenska hiphop hits -90 - 00 var inte lika uppskattat av honom som av mig.

Jag är sjukt sugen på glass verkligen, glassbaren har öppnat vid rönkan.
Jag bangar inte. Peace

Kommentarer
Postat av: Gummibollen

Hihihi vad är det för fel på trance?? De e ju skön musik ^^ man blir så enormt sprattlig i kroppen och man har hur mycket ork som helst då man dansar ^^



Löv U my Mylf ^^

2009-04-15 @ 20:13:41
Postat av: Angelina

var i lule idag då du messade. skulle hälsa på min farfar, men har var inte ensam, så jag gjorde allt i onödan. de enda jag fick på köpet var halvt öroninflammation och åksjuka. men jag är inte bitter..

2009-04-16 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0