Ja, det ...

Ja, jag är en sån mamma som svär & pekar finger åt bilister som kör som idioter
Ja, jag är en sån mamma som blir förbannad när folk beter sig som skit omkring mina barn
Och ja, jag är en sån mamma och människa som ringer polisen när någon främmande yngling skjuter omkring sig med en softair gun bara två meter framför mig och min yngsta son

Således

Ja, det var jag som satte  sebbe i klister

Och Nej, det var inte planerat mellan oss för att skapa bloggrubriker.
Då kan vi lämna det. Ämnet har sedan länge tråkat ut mig.


Puss.

12.02

Julie "Ska vi gå till djurmagasinet?"

Jag "Jag har möte om en timma, vad ska du göra där?"

Julie (Lätt skamset) "Köpa en ... fisk..."

Alla som sett den orangefärgade klumpen tryckt mot glaset i några månader förstår varför denna fisksak är så hysteriskt roligt. Julie & fisken... det här kan faktiskt bli något att blogga om och följa upp noggrant

Kommentarer
Postat av: viktoria .

Tummen upp för dig ! hade antagligen gjort samma sak :)

2009-04-29 @ 14:41:36
Postat av: Angelina

jag kan de där med fiskar nu, de e ju faktiskt kul när de handlar om fiskar som faktiskt rör sig och jag tror min hona ska yngla :)hihi..

2009-05-02 @ 21:23:37
Postat av: Sebbe bloggkonung

Hoppsan, såg inte din blogg förrens nu. Jag förstår helt o hållet ditt agerande, hade gjort samma sak.

Kan dock tillägga att i mitt helvetiska åttadagars rus glömt att ladda fanskapet.

Konstigt sätt att bryta isen mellan oss måste jag säga, men bra PR i bloggsyfte.



Ps. 40 000 besök and still counting :) ds.

2009-05-03 @ 01:16:29
URL: http://www.spjuvern.tk
Postat av: Mylf

Kul att höra av dig Sebbe ( på ett faktiskt icke-ironiskt sätt) verkligen en aning underlig isbrytare, å andra sidan så har du utan tvekan lämnat mig ett minne jag sent kommer glömma, och jag i min tur har gett dig någon form av bisarrt kändisskap. Bra byte ändå, Fast jag ser dig gärna nästa gång utan 8dagars fylla & skjutandes. Det roligaste varändå att du kommenterade allt med att säga "Pickadoll" mellan att du skrämde livet av mig & började bråka med bingogubben. Jag tror inte jag hört någon använda det ordet sedan dagis. Ta hand om dig.

2009-05-04 @ 07:40:33
URL: http://mylf.blogg.se/
Postat av: Sebbe (kom inte på nåt fyndigt)

Pickadoll har något slags barnslig charm över sig, tycker du inte?

Hursomhelst planerar jag och el spjuvro desperado någon slags bloggkonferens i helgen och spånar dessutom på ett gemensamt forum där även du hade varit delaktig som moderator.

Har du vägarna förbi och dessutom är kaffesugen står dörren öppen. Läs mer på

http://www.finest.se/userBlog/?uid=31080





2009-05-05 @ 15:05:36
URL: http://VÅRDOMÄNJÄVELLIGGERNERE.SKITNÄT.
Postat av: A Friend

RIP Sebbe <3

2009-12-29 @ 05:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0