Sol

"hahaaa jag har snott din plaaats" Äldsta sonen sitter triumferande med en pinne i sin hand och tittar uppstudigt mot den tatuerade mannen som morskt står med händerna i sidorna, precis som bamse innan han fångade kapten rödskäggs kanonkulor när de haglade mot "Viktoria"

diskutionen har gått över till tatueringar. Gummibollen sitter och är höggravid i soffan med ett snett lende i mungipan, fortfarande sprickfärdig. Idag är det BF och spänningen stiger för varje timma, Nu kan det ske precis vilken dag som helst, och jag själv blir pirrig i kroppen av bara tanken på att jag snart ska få snosa den efterlängtade bebisen.

Solen värmer på idag, promenaden mot sveafältet skedde utan missöden & jackor, jag är nöjd. frysen & kylskåpet är välfyllt, idag vankas det kyckling & ris badandes i currysås, Den tanken gör mig också lite pirrig.

barnen har avlöst varandra md förkylning, till min fasa känns min hals som ett öppet svidande sår.
Nu börjar sonen ifråga bli rastlös så jag ska överge datorn och lämna den i hans våld samtidigt som jag hinkar kaffe.

Valborgsgrillande btw, med kids och grejjer, vilka är sugna? Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0