Prins & Prinsesskalas

Nu på fredag händer det något helt fantastiskt och storslaget, Spjuvern i kombination med jag fyller år någorlunda samtidigt, tjugoåtta samt tjugofyra hedersvärda år fyller vi. Och vi inbjuder prinsar & prinsessor till kalas. (Observera högt älskade släkt och familj att ni också ska få ett kalas. Ett mer anständigt där folk inte intar alkoholhaltiga drycker) Det här kalaset blir då för våra vänner, prinsarna & prinsessorna. Tiden är väl på kvällen någongång och jag antar att jag ska försöka få någon annan att ställa upp med lägenhet. Min snedtakade våning är inte ens byggd för att kunna ha ett sexliv utan att grannarna nästan kan veta precis vad man gör.

Anyway, nu ska jag återgå till att babyfiera gummibollens lägenhet och förhoppningsvis ta mig hemåt och i säng någongång.
Min käre Sämy har fyllt mig med färg och "köttat" mig i några timmar under dagen, så jag tror min lätta huvudvärk & illamående mest beror på att jag borde äta någon form av middag.

Peace



btw...


Det där djuret dissade min blogg igår, det är ok
MED TANKE PÅ ATT JAG KRÄKTES AV DINA VITLÖKSTOMATER!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Morjas

jag har haft tomaterna i stjärten (=

2009-04-13 @ 10:59:37
Postat av: Mylf

Därav vitlökssmaken alltså =(

2009-04-13 @ 12:47:06
URL: http://mylf.blogg.se/
Postat av: spjuvern

haha, vad ni trampar på varandras ömma punkter... att låna djurets lägenhet är det väl kanske inte ens att tänka på... hos mig kanske? fast det blir ju omsändigt m tanke på att det nog mest blir folk från boden. synd att love inte hade stugan färdig. så hade han kunnat få stå för både lokal, matlagning, severing...kanske nån form av underhålllning också. på tal om det, med tanke på prins och princesstemat, borde man kanske ha typ en sån här... gycklare, hovnarr?

Postat av: Mylf

Ah, fast vi kan säkert ha det hos mig. Jag får förvarna mina grannar om inte annat. och blir det för jävligt får vi väl gå till Tc där man får bete sig hur jävligt som helst och låta illa då det dessutom är helt socialt accepterat och i sin ordning. Hovnarr absolut, har du något lämpligt offer för en sådan roll? Det måste vara någon som har hemskt dålig självkänsla eller riktigt bra självdistans. Jag & min kvinna har en plan med tårtan, Det blir en stor och gemensam med texten "Livsfarliga kombinationer" fantastiskt.

2009-04-13 @ 14:08:15
URL: http://mylf.blogg.se/
Postat av: Morjas

min stjärt har en förädlad marineringsprocess med aromer av vitlök och basilika (=

2009-04-13 @ 14:19:18
Postat av: Morjas

är mkt irriterad över att om man på googles sökmotor för bilder skriver bodenfyllan kommer bilder på mig upp "#&%"#%&#"

2009-04-13 @ 14:45:05
Postat av: Anonym

Åh herrejistanes det där var nog bara nasty tobbe =/ hahhaha, nog vet jag vad du gör på kläppen mellan dina arbetspass. Kommer du på kalajjs på fredag? Lär bli glammigt som fan

2009-04-13 @ 22:06:15
Postat av: Morjas

ja kanske (= he he skall jag medtaga tomater som tilltugg?

2009-04-13 @ 22:58:09
Postat av: Majistern

Fan Tobbe måste du alltid bjuda på dessa rumptomater? Du vet ju hur mycket sex jag tycker det smakar...

2009-04-13 @ 23:01:46
Postat av: Tobiast

moget och köra mitt namn med kommentarer jag inte ens har skrivt. Orka?

2009-04-13 @ 23:49:05
Postat av: Morjas

ameh asså orka bry mog1 lixom get a lajf va

2009-04-14 @ 11:40:24
Postat av: Anton

ha ha, tobbes svar kändes lite hej jag är 16 och spelar world of warcraft.

2009-04-14 @ 12:00:27
Postat av: Mylf

Tobbes rövtomater har blivit en livlig diskution ser jag. Fantastiskt, känns bra att min blogg sakta utvecklar sig till ett community alternativt diskutionsforum gällande tobbes matkonster. Tomaterna smakade inte sex, om nu inte tobbe i fråga luktar väldigt mycket vitlök när han ligger. Jag har dessvärre ingen vidare erfarenhet av detta faktum men det får kanske förbli en gåta. Fokusen från den storslagna balen på slottet tycks ha försvunnit i alla fall, Så jag tycker ni ska komma dit istället, äta tårta och sjunga scoutsånger tillsammans.

2009-04-14 @ 14:28:55
URL: http://mylf.blogg.se/
Postat av: anton

varför häcklar du mig på bloggen......varför hatar du mig....e det för jag e svartrockare eller??... har ju inte gjort nåt........... :C

2009-04-14 @ 15:15:28
Postat av: Mylf

Ja, det är för att du är svartrockare.

2009-04-14 @ 15:44:29
URL: http://mylf.blogg.se/
Postat av: Tobiast

verkar som her sebastian står för alla inlägg och vill leka karaktärer och marionettdockor

2009-04-14 @ 16:04:20
Postat av: Sebbe med kuken

Say what? Har inte sett den här bloggen förren nu, el spjuvro desperado tipsade mig.

2009-04-14 @ 16:33:54
Postat av: Anonym

Nu blev det hela väldigt avancerat och jobbigt, är det Morjas, sebbe, svartrockar Anton eller kanske majistern bakom tangentbordet? ingen vet. och det är väl kanske det fina med internet. Själv glädjer jag mig åt min bloggstatistik och skiter rätt mycket i övrigt vem som skriver vad. Däremot finner jag det som lite dålig stil av sebbe med kuken att han inte hittat hit före nu.

2009-04-14 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0